Blog viewer!!!

Jumaat, 22 April 2011

Majlis Konvokesyen 'Nunaini'

Majlis konvokesyen, mmg majlis yang akan diadakan setiap tahun oleh sekolah agama kami, iaitu Sekolah Agama Seri Merlong...kali ni adik aku lak yang di raikan...termasuklah adik sepupu...kali ni berlangsung pada 16 april yang lepas...kebetulan aku balik kg waktu ni...

Nuraini bt Selamat atau nama manja yang mak panggil 'Nunaini' dapat pangkat 2...hehe...kalah ngan aku, tapi ok la x maniru, arab pon lulus...huhu kantoi r...adik sepupu (actually 2 pupu) dapat pangkat 1, Ariffudin name die...same level la kiter...Tahniah kepada ibu bapa peserta...

Another adik 2 pupu pon amek award gak, sebab die dapat no.1 dalam kelas darjah 6 tu...tahniah ye Tono...

















Arif & Tono bersama mak n ayah
















Yang tembam ni adik aku-Yunus
















Tahniah kepada semua
















Aku, adik, Wak Ros, Wak Osman



-وسوف تستمر-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan